Emimosh 12+2 olduk pazartesi doktora gittim herhangi bir test istemedi sadece rutin gebelik tahlillerini istedi cinsiyet için erken dedi 16 haftada ancak belli olur dedi bende aynı fikirdeyim zaten 13 haftalıkken kızıma %80 erkek dediler sonra kız olduğunu söylediler o yüzden şimdi bana tahmin yada yüzde verilsin istemem zaten sağlıkli olsun yeter bana 🙏