Kızlaaarrr
Bu gece itibariyle 13 haftalık olucaz. Şuan 13’de olanlar yada yakın tarihtekiler hangi testleri yaptırdınız, hangi besinleri tüketiyorsunuz, cinsiyetini öğrenen var mı, ultrason öncesi ne yemek gerekiyor, hangi vitaminleri alıyorsunuz ve aklıma gelmeyip sizlerin gelen var ise paylaşmanızı isterim.
Bir de tabi isim önerileri
Şimdiden teşekkürler 🌸🌸🌸