Bende 13. Haftadayım 10. Haftada kanamam oldu onun psikolojisini hala atamadığımı düşünmezsek çok iyi gidiyor hamilelik. Cinsiyet için 20 gün sonra gideceğim . Ama bebiş acaba iyi mi diye sürekli aklıma geliyor 😊 doktor bana decavit diye bir ilaç verdi vitamin olarak onu kullanıyorum . İçinde bir çok vitamin var