KaranAlpgeliyor Rabiagokturk canım 3700 benim geçen hafta cumartesi olan ölçümu pazartesi kontrolim var Cook iri dedi sezeryan için gün aldık
Rabiagokturk KaranAlpgeliyor bizde aynı durumdayız canım haftaya cuma kontrolüm var bidaha bakıcak konuşucaz bakalım sanırım bizede gün vericek
KaranAlpgeliyor benmuge devletemi özelemi gidiyosunuz bana geçen hafta cumartesi 4 Nisan diyelim ama pazartesi bı daha Bakcam belki daha erken bile olabilir dedi bebek çok önden gittiği için
KaranAlpgeliyor Rabiagokturk bana 4 Nisan dedi ama hazırlıklarını tamamla öyle gel dedi pazartesiyi iple çekiyorum bence bekletmeyecek gibi geliyor yoksa demen gibi 5 i bulacak kilosu 🤣
minikcivciv- 35+3te 3020gr doktor çatına göre bakıcaz bebek iri olucak dikişin çok olur dedi ama çatım müsaitse bile zor olmaz mı bı gidişle 4ü bulur gibi bebişim
Oznur35 benmuge 37+2 yim ne gelen var ne giden kontrole gittim muayene etmedi doktor büyük ihtimalle 39 a kadar doğurmazsam o hafta edeceğini söyledi ama alt karnım ağrıyor göbeğimin altı falan
benmuge Oznur35 benim de alt karnımda ağrı değil acı oluyor özellikle akşamları. Çatlak yerler mi acıyor ki diyorum bazen