Gurumisevda Rabiagokturk benim arkadaşıma da 3600 dediler 3 kilo doğdu bebiş ultrasondan 400 aşağı 400 yukarı oynuo falan diyorlar net belirleyemiyorlar
Gurumisevda Benim 37+2 2600gr bebişim normal doğum dedi doktor çatı muayenesi yapmadı dahaca bebişim 27.haftada döndü doğum pozisyonuna ama çok tırsıyorum
minikcivciv- benmuge evet doktorumda öyle dedi zaten karbonhidratı omegayı kes dedi ama zaten karbonhidrat çok tüketmiyorum muz hurma vs yemememi söyledi bakalım
benmuge Oznur35 benim de alt karnımda ağrı değil acı oluyor özellikle akşamları. Çatlak yerler mi acıyor ki diyorum bazen
Nazlimom benmuge korkmayın bence bol dua edin bebeği ilk sesini duycağınızı koklayıp öpceğinizi düşünün korktukça daha kötüyü çekersiniz Allah yardımcımız olsun sağlıkla gelsinler🌸