HilalEyce seymabayrak44 14. Haftadan sonra yemek yapmaya başladım ben sadece ağır kokacak yemekleri yapamıyorum
Fatma-onal seymabayrak44 bende istanbuldayım Mersin’de bizimkiler Mersin’e geldim diğer türlü süreç çok zor
Gul1998___ seymabayrak44 ilk zamanlar bende oyleydim aglayasim geliyordu mutfakta duramuyordum ama geciyor sabr et simdi 17 hafdadayim sukur daha iyiyim
Gul1998___ seymabayrak44 yeni yeni yapiyorum evet bende sizin gibi gurbetteym ne esimjn ailesi ne kendimin hepsi uzakta hic yemek yapamiyordum ben peynir ekmekle haslanmis patatesle gecindim o donemler esimde doner falan bazen hazr yemek aliyordu kendine zordu gercekten🥺 hamileleyin en zor donemi o bence ama geciyor sizde sabrli olun🤗🤗🤗😘😘😘
seymabayrak44 Gul1998___ inşallah aynen de peynir ekmek yiyorum bazen eşim dışarıdan alıyor onlardan yiyorum eşim full dışarıdan ben yemek yapmayı da yemeyi de çok severim nasıl bu hale geldim bilmiyorum benim gibi insan buzdolabı açamıyor yemek yapamıyorum efsane tiksindim ne olacak bilmiyorum kusmam yok ama sürekli gazım var
gamzecee seymabayrak44 aynen allahtan o geçti ama ben birazda mecburi hissediyorum ondan olabilir zorlasa olsa giriyorum gurbetteyim kimsem tok eşim 6 geliyor her gün dışardan yemekte bebek için vicdan azabı duyuyorum o yüzden kendimi zorlasa olsa sokuyorum
Gul1998___ seymabayrak44 bende cok kusmazdim mide bulantmda olmuyordu ama o diksinmek berbat hale getrmsdi beni bide halsizdim bende yemek yemeyi cok severim ama hicbirsey yiyesim yoktu benim ,4 ayda gecdi ,insAllah sizin 3ayda gecer
gamzecee seymabayrak44 valla bende öyleyim hemde 6 gündür covid ve çok ağır geçiriyorum bildiğin her gün dışardan yiyemem diye ayıla bayıla bir çorbada olsa yaptım
seymabayrak44 Gul1998___ ay inşallah rabbim hepimizin gönlüne göre versin aynı durumdayız bende öyle halsizlik gaz tiksinme kusma yok 🙏🏻🙏🏻 Rabbim yardımcımız olsun anne olmak çok zormuş
Mrv135 seymabayrak44 Haftalarca akşamları mutfağı eşim toplamıştı öyle bir bulantı durumu vardı. 13 haftalık oldum 10-15 gündür rahatım. 7-10 arası aşırı yoğun oluyor bulantılar. 2-3 haftaya azalır.
seymabayrak44 Mrv135 inş mutfağa girip yemek yapabilirim yirmi gündür giremiyorum mide gazı azalıyor gibi ama giremiyorum hala tiksinmeler devam ediyor