seymabayrak44 Benım gibi olanlar var mı ne zaman eskısı gibi yemek yapabilirim ve iştahlı iştahlı yiyebilirim 8+2 kese ama 9+3 adete göre
Arzz seymabayrak44 geçiyor merak etme benim 17. Haftada ancak yemek yapar yer hale geldim çok zor geldiği zamanlar olacak geçeceğini düşün Dr prillam yazdır gece iki tane iç
1408 seymabayrak44 sen mutfağa giremiyorsun ben evimin hiç bir yerin de duramadım 4 ay dan sonra geçti benim ki 4 ay başka evde kalmak zorunda kaldık 10 kilo verdim o sürede
2kizanasi 16 gibi düzelmiştim ben mutfağın kapısının önünde ağlıyordum içerde ceset var kesin diye 🤓 öyle bir koku tiksinme yok yani 6 kilo vermiştim :) son 2 haftadır iyiyim yiyorum yemekte yapıyorum
seymabayrak44 Arzz benım doktorum dramamıne yazdı fayda etmedi bana sonra dedi hiçbir şey içme bunlar şart sana acımıyorum ilaç iyi değil sabredeceksin dedi
Arzz seymabayrak44 ben hastaneye yatırıldım açlıktan ve susuzluktan bebek tehlikeye girmişti içmemek çocuk için daha tehlikeliydi
gamzecee seymabayrak44 24. Haftadan bildiriyorum miğde bulantım geçti ama hala tiksinmem geçmedi ve halada iştahlı hiç bişey yiyemiyorum en sevdiğim şeyler yerken bile zulüm😔
Fatma-onal seymabayrak44 ailen yakınsa onlara git 7 haftalıkken evimi bıraktım 15 haftalığım hala dönmüyorum evimden tiksiniyorum mutfağa giremiyordum hala devam ediyor ne zaman dönerim bilinmez
gamzecee seymabayrak44 aynen allahtan o geçti ama ben birazda mecburi hissediyorum ondan olabilir zorlasa olsa giriyorum gurbetteyim kimsem tok eşim 6 geliyor her gün dışardan yemekte bebek için vicdan azabı duyuyorum o yüzden kendimi zorlasa olsa sokuyorum