Babynatv Geçmiş olsun 😔 Rabbim derdini veriyorsa sabrını da verir kuzum Rabbim senden daha çok sevmiş yavrunu erken aldı yanına şefaatçin olucak cennette seni karşılayacak annesi üzülme hiç elbet yine olur yavrun merak etme bende 5 buçuk 6 aylık bebeklerimi kaybettim yaşıyan bebeklerimi erken doğum yaptım ve 1 saat yaşadılar öldüler bende çok zor toplandım piskolojik destek aldım eğer sende çok kötü olursan destek alabilirsin hep dedim ki bu benim bir sınavım ve asla isyan etmiyeceğim ve bu bebeklerim hep tedaviyle oldu şuan 3 cü bebeğime hamileyim ve bunu rabbimin bana bir hediyesiydi tedavisiz bir sekilde hamile olduğumu öğrendim ama hep dua ettim sende bol bol dua et kuzum rabbim elbet yine nasip eder sana anne olmayı 🌸