Yaklaşık 4 bucuk aylik hamileyim dün kürtaj oldum çok zor bir şekilde normal doğum yaparak bebeğimi aldılar bu sabah kalktığım da artık bebeğim yoktu karnımda ona çok alışmıştım çok zor oldu benim için elimi her sabah karnıma koyardım mutlu şekilde uyanırdım artık yok belki bir daha çocuğumda olur mu bilmiyorum 😔