Babynatv öncelikle çok geçmiş olsun bende 2 aylıkken düşük yaptım gecen salı kürtaj oldum temizlediler fiziksel olarak iyiyim ama psikolojik olarak çökmüş durumdayım şimdi çok korkuyorum aynısı olur mu diye Allahım dileyen isteyen herkese hayırlısı evlatlar nasip etsin inşallah hamile anneler sizlerde bizleri dualarınızda unutmayın olur mu :)