3babymom heartnurse evet şuan 13 haftalık hatta değerler yüksekti iki gün sonra 15 bin oldu Dr ikiz olabilir dedi ailede de var bizim anne tarafinda çok Neyse gittim tek bebekmis 😂
heartnurse 3babymom ben de ikiz çocuğum 30000 öğrenince ikiz olabilir falan dediler direk kendim ikizim çünkü 😂😂
Nar-bebek 17.49 beta cıktı dün aksam. 4 tane evde test yaptm hepsi cift cizgi silik. Yarın tekrar kan tahlili vericem ne kadar sağlıklı gebelik olabilir sizce 17.49 cok düşük değil mi
Lylts Nar-bebek ben değeri geçen hafta öğrendiğimde 7.64 dü bugün bir daha yaptım 1100 olmuş 🙏 aklınıza ilk değer takılmasın
Smyye1B heartnurse Benim mesela adet günümde öyleydi bahsettiğim arkadaşında 4gün gecikmeyle öyle çıktı.
3babymom heartnurse maşallah sizin değerler kaç peki şuan kaç haftaliksiniz gittiniz mi Dr a tek mi ikiz mi
Nar-bebek heartnurse bugun ile birlikte 6 gün gecikme var yarın sabah kan vericem ama ne olduğumu bilmemek tedirgin ediyor
heartnurse 3babymom 6+3te gittim doktora kalp sesini de duydum aynı zamanda. şu anda ultrason görüntüsüne göre 7+5 betahcg 200000 7+4 ken 6+3te tek görünüyordu sonradan gözükebiliyor falan dediler o yüzden hala ikilemdeyim
Erbe heartnurse valla benim çatlatma ignesiyoe olduğu için doktorum su tarihte kan testi yap dedi öyle öğrendim yoksa adet falam gecikipte gidip.b Aktirmadik canım
Nar-bebek heartnurse stresten sigara içesim geliyor ama ya varsa diyip içemiyorum yoksa diye üzülüyorum cok, karısık Bi olaymıs ilk defa yasıyorm 😑