200 ile öğrendim. İlk eczane testi yaptım iki çizgiydi. Doktora gittim hamileyim dedim. Son adetimi sordu söylediğimde 3 hafta önceydi doktor inanmadı. Bi bekle biraz 28 gün olmamış daha ikinci adetin gecikince gel dedi. Hayır dedim testim pozitif ben gebeyim dedim. Betam 200 çıktı 3 haftalık dedi. 3 hafta sonra gel keseye bakalım simdi düşmemiştir dedi.