heartnurse evet , enim 7 aylık bebeğim var. Normalde adet gecikmem oluyordu doğumdan sonra ama bu kez 20 günden fazla gecikince test yaptım . Sonda kan verdim . Henüz doktora da gidemedim inşallah her şey yolundadır. Hayırlı olsun tekrar tatlı heyecanlar bunlar☺️