Bende normal doğurdum ama sezaryen için en iyisi doktorların karar vermesi. Hem bedeninizi hem ruhunuzu dinlendirin bu süreçte. Ben halen geçmedi öfkem kızgınlığım ağlama krizlerim korkularım. Bende psikolojik yardım almayı düşünüyorum buna 6 ay sonra ihtiyacım olduğunu hissettim. Başlarda sizi kimse anlayamaz kimse sizin içinizi rahatlatamayacak gibi geliyor. Kendi acımla kendimi hem teselli ettim hem perişan ettim. Ama şimdi yorgunum o direnmek beni yordu savaşım yordu. Benim doktor ihmali yüzünden geldi yaşadıklarım başıma. Siz şimdiden eğer bir yardım alırsanız çok daha iyi atlatırsınız bu süreyi. Bi sizin başınıza gelmiş gibi hissetmek çok kötü. Aynı acıyı yaşayan annelerin duasıyla desteğiyle daha da güçlü hissedeceksiniz eminim 🤍