Merhaba kızlar 31. Hafta suyumun gelmesiyle acil olarak hastaneye yatırıldım 2 hafta bekledik 33. Hafta sezeryan doğum yaptım 2 hafta kuvözde kalacağını Herşeyin sürekli iyi gittiğini söylediler kavuşmaya gün sayarken maalesef acı haberi aldım enfeksiyon sonucu beynindeki sıvı bitmiş kızlar cennet kuşu oldu kızım😔 1 aydır o kadar acı çekiyorum ki bir kez olsun giydiremediğim kıyafetlerine bakıp 😔 Kızlar asıl sorum şu tekrardan anne olmak istiyorum ne kadar beklemeliyim dikişlerimin iyice iyileşmesi için şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim 👋