Melikenin_annesiii benim kuzenim bebeği 40haftada karnında ölmüş, kordon dolanmış, normal doğum olmadı sezaryenle bebek aldılar. Çok yıkıcı üzücü ne teselli eder insan bilemiyor. 6 ay geçti tekrar gebe kaldı, bir kızı oldu. Sizde kendinizi toparlayin, Allah sizede sağlıklı bir bebek kucağıniza almayı nasip etsin.