portakalcicegii Esrakml ben basından beri kullanıyorum. Günde 1 kere, ağız yoluyla alıyorum. Gece yatmadan yarım saat önce alıp hemen yatıyorum uykudan asla uyanmıyorum. Gündüz aldığımda aynılarını yaşadım, sarhosluk etkisi yaratıyor
Esrakml Dilsay Banada sabah akşam dedi de bu gidişle sadece gece alırım heralde ne böyle iş güç yapılmıyor
Dilsay Esrakml Doktorum bana rahatsız olmamam için sabahları alttan almamı söyledi ama ben yinede ağızdan alıyordum bilerek uyumak için😂Kesinlikle kullanman gerekiyor bu ilacı herkes kullanmıyor canım
Mine_arslan Esrakml vahh Amaa ileri seviyelerede mi veriliyor. Masallahhhh bitmis sayilir senin is. Aman tedbiri birakma. Bu progstan konusunda hassasim yav ben😅
Esrakml Mine_arslan Aman ne biliyim dedi erken doğum olmasın diye veriyorum dedi de şey yapsam olurmu günde iki tane almam gerekiyor ben bunu bire düşürsem nolur ki onuda geceleri alsam valla kalkamıyom ya yata yata bi hal oluyorum zaten
Mine_arslan Esrakml bende sabah aksam aliyordum yemeklerden sonraydi. Ama verdiyse vardir bir hakli yani arastir sor yine bilen bir doktora daha gitte. Belki benim bebek cok kucuktu ondan yan etki oldu bilemedim suan. Geçmiş olsun canim cok. Hamilelik zaten zor bide bu test derdi ilac stresi bunlarla ugrasiyoruz. Allh yrdim etsinde hepimize biran once kucagimiza alalim
Esrakml Mine_arslan Amin kuzum bir önce inşallah yalan değil doktorlar ne kadar çok ilaç verselerde hiç içimden gelerek içmiyorum ilaç almayı seven biri değilim ama bebek için katlanıyoruz ister istemez yinede tedirgin oluyorum yani
Mine_arslan Esrakml bende oyleyim elimden gelse bulanti ikaci bile icmem korkuyorum ama napalim el mecbur birilerine inanmak zorundayiz😟
Ebruliii45 Aselinkooo bence doktorunuz ile konuşun ben 4 Gündür kullanıyorum sadece vajinadan alıyorum günde iki kere hiç belirti yaşamadım ve lekelenmem de 2. Gün geçti
Aselinkooo Ebruliii45 lekelenme geçince vajinal alabilirsin dedi ama lekelenme sürekli var oyüzden cesaret edemedim hiç.
Mavidunyamm Esrakml bende prrogestani hap olarak ağızdan alıyorum ama öyle bir yan etki olmadı. Doktorunuza sorun belki fitil şeklinde verir ☺️