Merhabalar bende progestonu hem iğne hemde fitil olarak kullanıyordum. Kanamam olunca fitili kesti şuan her gün iğne oluyorum. 1.5 aydır vuruluyorum kalçalarımda yer kalmadı artık düşük tehlikem var umarım bir an önce geçer. Herkes yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.🌸