Esrakml canim yanlis yonelndirmek istemem seni. Ben ikk gebeligimde kullandim. Yan etki goruyorum dedikce doktor kutu kutu yazdu.4 haftalikken basladik. 8. Haftada kanamam basladi. Bebek 4. Haftadan itibaren hic gelismemis dedi doktorlar kurtaj yaptilar. Suan ikinci beebegime hamileyim ve direk doktora progstan yazma dedim agzdan aliyrodum ben. Asil kanamayi onluyor bebegi tutuyor diyor herkes ama bende oyle olmadi. Bi de baska doktora sor derim. Benim simdiki doktorum 4 haftalik bebek progestan kullanilmaz dedi mesela ama digeri kullandırmıştı. İyi arastir sor