DuYGuCk Yanı önceden doğunca ogreniyolarmis annelerimiz o kadar da takmamak lazım demek ki sonuçta 2 ihtimal var 😀
Duruu cemre27 3yasında suan kızım,24.haftaya kadar erkek demişti dr.suan 21haftalık hamileyim kız dediler ama ben erkek hissediyorum😅yani olabiliyor böyle şeyler
Bulutesra cemre27 ben 11haftadan beri erkek pipisini gördüm sesi sonra kız olabilir denildi 16hafta detaylıda kızım kesinleşti sağlıkla kavuşalım inşallah hepimiz 💓😇
Harunnisa cemre27 banada 15 haftada erkege benziyor dedi 20+2 oldum hala daha tam goremedik bacaklarini kapatiyor dunde elini kapamisti dayima kiz demislerdi dogumda pembe battaniye icinde erkek bebek gelmisti 😁😁😁
Sinem35 Detaylı ultrasona kadar siz yine de kesin gözüyle bakmayın detaylı da en kesin sonuç oluyor tabi gösterirse ☺️
Duruu Sinem35 detaylıya girdim 2gün önce ama hızlıca baktı ve ekran siyah beyazdı kız dedi bu son düşüncemiz olsun diğer şeyleri inceleyeceğim deyince bende ısrar edemedim hala hisleriim erkek yönünde🙄
Minikdunyam cemre27 bana da doktorum erkeğe benzetiyorum ama emin olmak istemem dedi en son gittiğimde kesin kız dedi ve ben orda şok oldum çok kendimi erkek diye kaptırmıştım ama çok sevindim şaşırdım çünkü ve eşimde kız istiyordu hayırlısı ile sağlıkla gelsinde gerisi önemli değil 😉
CansuDemir cemre27 12 filandı kız gibi dediler.15de erkek, 17 de kız sanırım... bu böyle gitti, ayrıntılıda takımlarıyla birlikte gördük erkek olduğunu da rahatla alışverişe çıktık.
SimaTuranAslankaya Pirayeee bana da 13.haftada söylemiyordu çok ısrar edince erkeğe benziyo dedi 16dayım şimdi acaba yanılma payı var mıdır çokkk meraktayım
Merveanneoluyor cemre27 bu durumda doktorlar yanlış yapıyor bence madem 12 13. Haftalarda ikisi de erkek gibi görünüyor sonra değişebiliyor söylemeyeceksin tam emin olmadan🤷🏻♀️
Ceydadefne1 Benim de 14 haftada %75 80 kiz dedi şimdi 27 haftaligim hala kiz 5.6 doktor da kiz dedi ins bi farklilik olmaz cunku alisverisi basldi 🤣
Hayalll cemre27 ayrintiliyi bekleyin en net orda belli oluyor cnm bnm 5 bucuk aya kdr erkek dedi 100de 100 sonra kiz oldgnu ogrendik ve alisversmide yapmisdim saglkla gelsinde 🙏🙏😀 suan bi bucuk ay var doguma allahn izniyle