Duruu Mrvbdk gerçektemmi??peki ayrıntılıda ne demişlerdi bana cıuma günü kız dedi 21haftalığım suan ama inanamıyorum hala nedense
Gozdenur Ayy bunlari okuyunca psikolojim bozuluyo 😆 cinsiyet belli olmadan kiz ismi felan herseyi hazir ettik. 1 tanecik isim ve onda kaldi. Erkekte cok hazirsizdik. Kiz dedi 13. Haftamda ama supheleniorum bunlari okudukca 🙈
Esesli cemre27 çok normal bana 16+0 da erkek dediler devlette. O zamana kadar hem özel hem devlet erkek diyordu 16+5 de özelde kız dedi hala kız. O haftalarda yanılma çok oluyor 😊
SimaTuranAslankaya Esesli bugün bana erkek dediler 16+3 ama nedense kız hissediyorum ben ya yanılma olurmuki
Mrvbdk Duruu ayrıntılıda büyük doğum hastanesine gitmstm prosedürleri gereği cinsiyet söylemiyorlarmıs arkama baka baka geri gelmiştim
Busr34 cemre27 pardon ben 3 haftalık gebelikte cinsiyet tahmini yaptı zannettim 😂 sıcaktan beynim yandı
tugbaninmucizesi cemre27 bana 11+2. De %70 erkek dedi 12+4 de kiza benziyordedi bugün gittim 15+1 de %100 erkek dedi yani afedersin pipinin resmini verene kadar inamadım su an artik eminim 😂
Esesli SimaTuranAslankaya Allah hayırlısını versin herkeste olacak diye birşey yok önce sağlıklı hayırlı bi evlat sonrası kız erkek fark etmez
oznursrm 33NAZ 12+2 de gittim göremiyorum ama cok cok yorum yap dersen kız gibi dedi.☺️Ama şartlanmıyorum çünkü herkes 15,16,17. Haftalar ve sonrasında net belli oluyor diyorlar.İnşallah 1 ekimde kontrolde görürüz artıkta başlarız cicileri almaya.😘😘