Sgnn Sekr5 benim 10 gün içinde doğar dedi doktorum. O yüzden çok sorun yapmadı. Sadece iri bir bebek olmaz 2800-3000 arası olur dedi. Erken haftalarda 2 haftayı geçtikten sonra sorun oluyor sanırım
Serapmehmet_19 Sblbngl bizde 36+4 üz şuan, hareketleri şuanlık iyi bizim bakalım göbeğim de öyle çok düşmedi daha, eşim yüzüme bakıp “yok daha sen doğurmazsın” diyip duruyo😅😅o ışığı görüyormuş daha, bekliyoruz bakalım
Sblbngl Serapmehmet_19 hamilelik süreci cok uzun zaman sonlarına gelince insan yoruluyor valla bende haftaya inş dogururum 38 olunca 😂
Sekr5 Sgnn 37 haftaligim 2900 kilosu çok alamamış zaten canım sıkıldı bel ağrılarım çok arttı bende haftaya dogururm diye tahmin ediyorumm
Serapmehmet_19 Sblbngl ayy hemde nasıll, gitgide yerimden kalkamaz hale geldim😅, zamanında sağlıklıca gelsinler inşallah canım az kaldı Allahın izniyle ❤️❤️😍
Mihriballim Bende 37+2 oldum bu gece salı günü doğumum var fitille doğumu başlaticaz duygularım karmakarışık
Serapmehmet_19 Mihriballim canım en son bi post açmıştın doğumla ilgili, kararını verdin mi kuzum, evladınız sağ salim kucağına al inşallah
minikmucizem7_ Mihriballim Bende 37+2 neden fitille doğum başlatıyor ki bir sorun mu var 39 falan neden beklemiyormsunuz merak ettim
Sblbngl Ayse254 benim aşağı çok düştü ama gayet iyim cevremdekiler heran olur diyor ama ben hiç bir ışık göremiyorm 😂
Ayse254 Sblbngl bana da Hiç doğuracak gibi değilsin diyorlar karnım da küçük bi de 😅 ama kasılma var ya bu gidişle çok dayanamıcaz
Mihriballim Sblbngl ssvd olucak benim bebiş kilolu 38 haftayı dolduruyor bekledikçe kilo aldığı için doğumu başlatmaya karar verdik kuzum .
Sgnn Sekr5 36+3 te 2666ydı. + - 400 gram yanılma payları var ultrasonların. Önemli olan sağlıkları kilo alınır
karat Sekr5 bebeğinizin kilosu normal niye öyle dediniz ki? Tam 37. Haftada mısınız? Ben 36+0dayım 50-60 gram farkla 3 kiloya yakın çıktı bebeğin kilosu.
minikmucizem7_ Mihriballim şimdi gördüm canım mesajını . Sağlıklı sıhatli kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🥰Rabbim doğum kolaylığı versin 🙏🏻🤲🏻
Nergizzzz Mihriballim Canım benim bebiş de kilolu bugün kontrolüm var doğum konuşulacak senin bebiş kaç kilo şuan doğum başlatma kararı aldı bende ona göre konuşmayı düşünüyorum doktorla normal doğum için
Zeybur-52 37 +3 oldum bebeğim sakin bu ara büyüdükçe hareketleri de azalıyor galiba kanala girmesi için bol bol yürü dedi doktorum 😇
Sblbngl Zeybur-52 yaa ben azcık yürüyorum eve gelince pert oluyorm karnım aşağıda diyemi bu kadar yoruluyorum anlamadım.
alcang Sblbngl 37+5 pazartesi sezaryenim var. Karnım ve belimde ağrılarım oluyo ara ara. Bugün kontrolden geldim sancım çıkmadı
Mihriballim Serapmehmet_19 amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım kuzum evet doktorumla kararlaştırdık salı günü sabah 10 da randevum var yatış verip fitille başlatacağız doğumu 🥰🙏
Mihriballim Sblbngl ahh amiinn inşaallah hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım çokca dua edelim birbirimize ☺️🙏