Sblbngl 37+3 olduk, bugün yavru hareket etmekte epey zorlanıyor gibi hissediyorum, bu da aşağıya ve bel bölgeme baskı yapıyor 🙄 sanırım doğuma az kaldı. İkinci gebeliğim ama bu haftadan sonra en ufak bir ağrıda sanki o gece doğum sancısı başlayacak gibi tedirgin olmaya başlıyorm😳🤰