Nurdanrnekci 27+3 günlüğüz artık.Çok az şey aldım daha ama bu ay tamamlayacağız inşallah.62 kiloyla hamile kaldım şuan 70 kilodayım 😌
gamzeozer16 Nurdanrnekci ağırlasmadan almak lazım ben onu anladım heleki özel araç yoksa felaket sıkıntı ayaklar şişiyo bel ağrıyor insanlar bide dogum zamanı yap diyor zaten şimdiden yürüyemiyoruz
Busratye Merhaba😊 ben 28+5im . 5 gün önce bebeğim 1380 gr dı ve bende 62 ile hamileliğe başladım şuan 69 um 😊 yorumlarda okuduğum kimse aşırı kilo almamış maşşallah size. Ve hazırlıklarımızın çoğu bitti . Eksiğimiz:bebek arabası , küveti odası geldi ama daha eşyaları yıkanıp yerleşmedi
gamzeozer16 Busratye bende daha fazla ağırlaşmadan yaptım en zoru ve en zevklisi o minnak kıyafetleri utülemek :))
Nananusha gamzeozer16 alis veris bitti derken kiyafet yikanicakti ve yikadigimda karisti renkleri onu daha yenilemedim. geri kalan hersey yerinde .. kilom 21 kilo almis durumdayim.ve 28.4 haftayiz daha 29 u doldurmadik
Dilekagrgn gamzeozer16 28 hafta olduk bugun 1350 kilosu calıştığım için daha alışveriş yapmadık öyle ufak tefek birşeyler aldık hastane çıkışı alt ust bir iki takım izne çıkınca 32. Haftada hızlandırılmış şekilde hepsini halledicez😊 toplamda 5kilo aldım
umranozby 4 kasım gözüküyor inşallah ekim sonu gelir 🙏31 haftaya başladık bugün çok şükür 💙 eksik olarak besigimiz bebek bakım çantamız birkaç parca kıyafet ve iki adet daha battaniye alınacak 🤗 daha kendime bir çorap almadım bu ay hepsini halledip iki haftaya kadar hastane çantamızı hazır edeceğim 🍼 inşallah sağlıkla zamininda kucagimiza alalım bebeklerimizi kasım anneleri 🤰🏻
Serifehuseyinn Merhabalar 😌 28+1 de 59ile başlayıp 68 olduk :)) Oğlum 1260gr 24 Kasım Öğretmenler Günü Doğum tarihimiz de nasipse :))
gamzeozer16 Benimde 20- 28 gözüküyor dogum ama bakalım 😊 kilosunu merak ediyorum yarın kontrolde öğrenicem inşllahh🤰
Ayse53 51le hamile kaldım 58 kiloyum şuan 29.haftamdayım. Alışveriş olarak daha hiç birşey almadım. Ne kadarda gamsız bir anayım 😁😁 bu sıcaklarda gezilmiyorki. Bide çok hevesli değilim nedense. Sanki4. Çocuğum 😁😁 halbuki daha 10 aylık evliyim 😁
gamzeozer16 Ayse53 Ayse53 ben alışveriş e cıkınca anladım hic biseyin kolay olmadıgını :)) iyiki halletmişim hepsini ağırlasmadan yoksa cok zor :)
Betul3425 gamzeozer16 30 haftalık olduk ve 6 kilo almışım. Bel ağrısı dışında herşey yokunda çok şükür 😊
Nesoo 28+1 haftalığız. Malesef 9 kilo aldım. Çok yemesemde hareketsizim. Odası kıyafetleri tamam ufak tefek eksikler kaldı. Çatlaklarla da tanıştık bu hafta. Günlerdir mide yanması zaten mahvetti bizi
serenimo Kbra_snvr bizde 21 Kasım ve aynı kiloyla hamile kalmısız şuan aynı kilodayız🤭 Hislerde aynı şekilde karşılıklı😄
Seval_imdat 30+3 haftalık olduk alışveriş konusunda az bir kıyafet aldım onun dışında hiçbir şeyi hazır değil daha bu ay başlayacağız artık yavaş yavaş 3 hafta önce 1200 Gr di bebeğimin kilosu ayın 17 de kontrolün var bakalım ne durumda olacağız .. daralmanın başladı artik uyku mutlu kalmadı şimdiden
gamzeozer16 Seval_imdat benimde uyku problemi ayak şişliği fazlasıyla sıkıntı olmaya basladı bugün oldugundanda fazla şiş hatta ayaklarım geceleri zaTen uyku 0 😌🙄
CerenKurt Hayatım boyunca hep zayıf biriydim ☺️ 58 kilo ile hamile kaldım şuan 69 kiloyum 🙈 36beden ile başlayan yolculukta şuan 44 beden oldum🤭 herhalde en tombişlerden biriyim burda 😌doğumumuz 17kasım görünüyor. Kızım 3hafta önce 1260gramdı🎀 Doktorumuza göre iyi gidiyormuşuz 💕 bakalım herşeyin hayırlısı
Burcu16 CerenKurt ya bukadar olur bende 58 bucukla hamile kaldım şimdi 66 😀 çok içime dert oluyor erken Doğum olmazsa bizde 17 kasım 🖤❤️İlk evlilik yıldönümümü kızçemle kutlucam🙈😍
Edadmrr gamzeozer16 bende 27.haftadayım kasım28 de diyo doktorlar erken gelmezse en son 780 gramdı bu ay daha gitmedim kontrole kilosuna girmiştir bu ay ama
Fatmadeniz 28/2 günlüğüz haftamızla kilomuz orantılı dedı doktor 1215 gr ve 38 cm diyetteyım şeker çıktı 64 le hamile kaldım 80 buldumşeker çıkınca diyete girdım şuan 75 kiloyum Doğum 21 kasım ama sezaryen olucak 10 kasım gibi dedı doktor. Giysılerımızı aldık yıkadık beşık ve pusetımız kaldı şampuanını yagını aldım hayırlısı artık ama çok rahatım hiç şişliğim yok diyette girdıkten sonra Öncelerı her türlü şikayetım vardı şimdi iyim bel ve sırt agrım dahı yok
gamzeozer16 45 kiloyla hamile kaldım 27+5 günlügüm suan 60 kilo olmuşum bugün doktor randevum vardı kızlar oglusun kilosu 1 kilo 300 gram normalmi sizce :)))
nrcnmrt Biz de 31. Haftadayız☺️ 9 kasım görünüyo inşallah doğumumuz. Geçen hafta kontrolüm vardı 1500 gr dı bebişim. Ben de 53 ile hamileliğe başladım şuan 60 kiloyum. Oğluşumun ihtiyaçlarının çoğunu aldık birkaç birşey kaldı. Şampuan deterjan bebek bakım çantası bir de süs türü ihtiyaçları tamamlıcam. Kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip dolaba yerleştirecek bu hafta bakalım☺️