gamzeozer16 Seval_imdat benimde uyku problemi ayak şişliği fazlasıyla sıkıntı olmaya basladı bugün oldugundanda fazla şiş hatta ayaklarım geceleri zaTen uyku 0 😌🙄
Seval_imdat gamzeozer16 şişlik yok canım ama yeni bir yöntem bildim gece yastığını yüksek tut ben iki yastık üst üste yatıyorum rahatladım sanki
gamzeozer16 Kbra_snvr benimde kasımın 20 si ila 28 gözüküyor dogum tarihim ama bakalım nasip erken gelmezlerse :)
gamzeozer16 Nurdanrnekci ağırlasmadan almak lazım ben onu anladım heleki özel araç yoksa felaket sıkıntı ayaklar şişiyo bel ağrıyor insanlar bide dogum zamanı yap diyor zaten şimdiden yürüyemiyoruz
gamzeozer16 Busratye bende daha fazla ağırlaşmadan yaptım en zoru ve en zevklisi o minnak kıyafetleri utülemek :))
gamzeozer16 Ayse53 Ayse53 ben alışveriş e cıkınca anladım hic biseyin kolay olmadıgını :)) iyiki halletmişim hepsini ağırlasmadan yoksa cok zor :)
gamzeozer16 27+6 yım ama doktor 29 diyo 🤣 benm hesabıma göre 27+6 1300 gram cıktı yanılma yoktur herhalde 😀
Ikosefecio 27+4 olduk oğluşumla 💙 1115 gr bin şükür 53 ile hamile kaldım şuan 63 🤦🏽♀️ Kasım ayında kaç olucam düşünemiyorum 🤪 eşyaları hazır sayılı tek tük kaldı çok şükür geriye odayı yapmak kaldı sağ salim kavuşalım inşallah
gamzeozer16 Seval_imdat aynı caniiim yastıksız yatamıyorum bende rahat ama sol tarafıma yatmadan daha türlü rahat edemiyorum 🙄
Seval_imdat gamzeozer16 sol tarafa Yarman daha iyi zaten canım kan akışı daha iyi gidermiş bebeğe bende sol tarafda daha rahat yatarim
AysimaRavza Bende 30+1im kasim 15 gozukuyo tarih ama hic sanmiyorum ozamana kadar durucagini erken dogum riskimiz var bas asagi dogum pozisyonunda 19 haftadan beri doktorum 36ya kadar tutmamiz lazim dedi.. onun icin butun herseyi hazir hastane bavulu susler hersey hazirda duruyo her ihtimale karsin insallah zamaninda gekir yavrum hepimiz sag saglim kucagimiza alalim minnaklarimizi
Cansueliz Seval_imdat Amin inşallah zamanında sağlıklım bi Doğum yaparız .bugün az suyum geldi baya heyecan yaptık daha 2 atımız var