gamzeozer16
Kızlarrr nedir durumlarınız alışveriş , kendi kilonuz bebişlerin kilosu 🤗👶🏻 Nasıl geçiyor ❤️❤️
Deletedmom434
gamzeozer16 kasım sonu bekliyoruz kızımızı alışverişimizde cicilerimiz hazır ara ara ayırıp beyazlar pembeler vs diye yıkamaya başladım tek eksiğim beşiği onuda bir daha ki ay alıcam 42 kiloyla hamile kaldım 47 kiloyum şuan 26+6 haftalığım normalde kızım ultrason değerine göre 27+2
Rumeysaylz
gamzeozer16 29+4hafta canım kendim 53 kiloyum 49 ile hamile kaldım Hazırlıklara yarından itibaren başlıyorum hayırlısıyla sağlıkla doğsun yavrularımız inşallah 😍 🙏
Kadze
gamzeozer16 14 kasık görünüyor ama 40 haftayı beklerse:) hafta içi kontrole gidecegım 29.hafta ıcındeyim kilosunu boyunu cok merak ediyorum toplamda 6 kilo aldım
Bekleyenler
gamzeozer16 ben 28+2 5kilo aldım. Bebiş in kilosunu perşembe günü öğreneceğiz inşallah. Biraz kıyafet aldık anneannesi ve babaannesi aldı çoğunu. Dolap aldık. Beşiği i benim dayım ve anneannem hediye ediyor bu hafta gelecek 😊 bu ara insanlar bize çok yardımcı oluyor çok mutlu oluyorum. Allah razı olsun hepsinden
Mlsymc
Deletedmom434 ayniyiz gün olarakta 😊 sağlıkla kucağımiza almayı nasip.etsin Allah
zehrafindikci
Benimde 6 kasım tabi erken gelmezse 29+4 deyiz va sadece beşik hazır 🙂
Audreyhorne
48 ile hamile kaldım suan 60 kiloyum çok aldım malesef. 28+6 haftadayız bebek onbeş gün önce 1200 gr dı boyu 37 cmdi.
Az bişeyler kaldı almam gereken herşey hazır gibi bebek zeka kartlarından da aldım bir aylıkken başlanabiliyo eğitime arkadaşım kullandı tavsiye ederim
gamzeozer16
Maşallah Kızlar bakalım benim minik oglum kaç gram olmuş pazartesi belli olucak 😍 bende bütün alışverişimin cogunu bitirdim ufak tefegim kaldı çok sıcak alışveriş yapılcak gibide degil :))
Dygeymen
gamzeozer16 bende pazartesiyi bekleyenlerdenjm😃
Cansueliz
Merhaba daha hazırlıkla tamam degil 29 hafta 3 gün kasım 10,14 Doğum bekleniyor 5 kilo aldım şimdiye kadar :)
Rabiasazlik
27+4 um bende kizlar antalyadayim 😊 67 yle hamile kaldım 74 um şu an. En son pzt kontrolumde bebişim 1200 gramdı normal dendi hazirlik olarak kiyafetleri tamam besik bebek arabasi gibi seyler henuz alinmadi inşallah tamamlicaz geç olmadan
zlemKoAltnta
Biz de 28+3 üz kızlar , bugün kontrolümüz vardı bebeğim 1250 gr olmuş , 56 kg ile hamile kaldım 63 kiloyum şuan. Kıyafetlerinin çoğu tamam , beşiğimiz ve detay ihtiyaçları kaldı ve hastane çantamız da hazır değil henüz... ağırlaşmadan yapmayı düşünüyorum hepsini Allahım nasip ederse inş.
Dygeymen
Bezini bakim urunlerini banyo kuvetini hastahme ciksii zibinlarini aldim birikmeyede basladi fazla almam sanirim besigini minicodan sipars ettm merakla bekliyorum oglusun cogu seyi hazir kendime bisey almadjm henuz
gamzeozer16
Dygeymen ben merakımı giderdim :)
SaadetBayrak
Bizde 30 haftalık olduk 29 da kontrole gttk 1400 dü 32. Haftada kontrol var tekrar artk 15 günde bir gidicez. Biraz alışveriş yaptım yatağımız bebk arabamız hazır kıyafet ve bakım ürünleri birde emzik biberon almaya çıkıcam 1-2 hafta içinde, bu arada tansiyonum yüksek çıkıyo kızlar idrar toplucam 24 saatlik inşlah çıkmaz yoksa erkn dopum riskim var😕
SemraYilmazErbek
Bir bebek için ne gerekiyorsa herşey hazır çok şükür kasıma çok var ama her ihtimale hazır olmak önemli dedim ben de sağ Salim zamanında inşallah gelir kızım
gamzeozer16
Bende büyük kaba herseyini aldım fazla agırlasmadan çünkü her zaman cıkılmıyor ve carsı pzar gezilmiyor hem tuvalet sorunu oluyor hemde insanın ayakları filan agrıyor. En son 25 haftamda kontrole gittiğimde 750 gram civarıydı oglusun kilosu pazartesi kontrolumüz var bakalım simdik kaç gramm 😍
Papatyali
27+5 olduk 😊 kasım sonu gelecek inşallah 💜 ben 65le hamile kaldım 60a düştüm şu an 70kiloyum 😊 kızım 3 hafta önce 850gramdı bu hafta şeker yükleme yapılacak bakalım kilosu ne olmuş 🤭
Bebeğin kıyafet alışverişi bitti sadece oda,araba, banyo küveti vs kaldı bakalım kendime bişey almadım daha 🙆🏼♀️
Deletedmom434
Kbra_snvr
23 kasım inşallah son tarihimiz.şimdi 28+2 haftaligiz kıyafet bölümünü bitirdik çok şükür bakım urunleri ve beşik kaldı.malesef oda yapamayacağım bebegime.49 kiloyla hamile kaldım su an 57 kiloyum.bana göre çok aldım ama normal diyolar ve hiç belli olmuyomus 57 kilo olduğum . ayakalrim bacaklarim ve ellerim sisiyo.gece uyumak ızdırap sanki istanbulun sıcağında .. Kilomuz kaç bilmiyorum pazartesi günü öğrenilen inşallah.
serenimo
Kbra_snvr bizde 21 Kasım ve aynı kiloyla hamile kalmısız şuan aynı kilodayız🤭
Hislerde aynı şekilde karşılıklı😄
gamzeozer16
Kbra_snvr benimde kasımın 20 si ila 28 gözüküyor dogum tarihim ama bakalım nasip erken gelmezlerse :)
gamzeozer16
Bekleyenler bizimde aynı anane babanne aldı yarısından cogunu 😍