Gzm23 biz 30. Haftada öğrendik kilosu falan yavaşladı hep. 30. Haftadan itibaren haftada 2 nst haftada 1 detaylı ultrason ve haftada 2 normal kontrol şeklinde ilerledik bebeği hep takip ettik her hafta ciğer geliştirici vuruldu. 36. Haftaya zor getirdik açıkçası çünkü çok az kilo aldı 30. Haftada 1200 36. Hafta 1900 oldu. Doktorda anne karnında beslenemeyen bebeği dışarda besleyelim dedi ve bebeği daha fazla strese sokmanak için sezeryanla alındı suyumda çok azdı bu arada. 16 gün yoğun bakımda kaldı hem 36. Haftada doğduğu için hemde kilosu 2000 nin altında olduğu için. Şuan 8 aylık olmak üzere. Gelişim geriliği olduğu belli hemde erken doğum olduğu belli oluyor kilo olarak hep geride