Yskmac zaten doktor da dedi direnç artışı ve çentik geçmemiş dedim o geçmez dedi ilaç kullanamadım diye üzüldüm doktor dedi üzülme dedi o ilacı kullanıp hala düzelmeyen hastalarım var dedi sonra YouTube de kağan kocatepe diye doktor var o da senln dediğin gibi dedi kan sulandırıcı ilaç ve iğnelerin pek etkisi yok dedi bu durumlarda yakın takip ve bebeği riske atmadan en kısa sürede doğum yaptırmak tek çözüm doğum bende doktora söyledim hocam kilo alamayacsksa alın dedim şimdi olmaz dedi doktorun almaya niyeti hiç yok 36+5 oldum en son dedim hocam planlı sezeryan olabilir miyim dedim tabi dedi 38 haftalık olunca olur dedi 😔