Gzm23 burcuirfann şu an 3 gün oldu daha pazartesi kontrolüm var ayrıca benlm gelişme geriliği riskim de var
Yskmac burcuirfann çok da güvenmiyorum canım ben ultrason ölçümlerine zaten 400-500 +- oluyor.ilk kızım 3000 gr denmişti 2300 doğmuştu 😕
Yskmac Gzm23 Gzm23 gelişim geriliği vardı ama son kilosunu bu şekilde söylemişti doktorum 2-3 haftalık bir gerilikti dediğine göre doğunca 6 hafta geride olduğunu anladık
Yskmac Sdashn valla çok dikkat etmedim canım bu hamileliğimde özellikle şunu yiyeyim demedim 2.olunca böyle oluyo galiba😃
Gzm23 Yskmac canım gelişme geriliği sebebi neydi? Benim de gelişme geriliği riskim vsr doktor hep normal diyor şüpheye düştüm şimdi
edanurbalci Yskmac doğduktan sonra bi sıkıntı yaşadınızmı peki 6 hafta gerilik ne gibi sorun yarattı. Benimde 3 hafta geride şuan doğuma 20 gün kaldı panik oluyorum düşündükçe. Bilgilendirirseniz çok sevinirim :(
Yskmac Gzm23 plesentada çentik vardı canım 20.haftamdan itibaren tek taraflıydı sonra çift taraflı oldu bebeğe giden kan akışını etkiliyor o da bebeğin beslenememe sebep oluyor
Seranad Gzm23 bende gelişim geriliği sebebi ile 36. Haftada doğurmak zorunda kaldım 1900 doğdu. Ultrasonda 1500 yada 1800 arası doğar dediler