Durununannesi46 dilara_cinar99 işkilleniyorum bak 😀😀 gizli gizli bir şeyler yapıp da söylememezlik yapma 😀
Durununannesi46 dilara_cinar99 ben de muayene oldum tetiklemedi şansa bak 😀🤷🏻♀️ Naptın gittin mi hastaneye, nasılsın?
Deletedmom_289 Zeynep0806 benim en son 3.300 du canım ama ne açılmam var ne sancım sadece pozisyon almış ve normal dıguma uygun dedi çatım son 1 hafta gelmezse sezaryen yolu gözüküyor benimde kilo aldıysa zaten çok zor 😏
CerenArslan1 dilara_cinar99 benimde yok bugün sancilarim daha çok inşallah düzenli olurda yarın herhalde yatısim olur benim 40+5 olcaz yarın
Deletedmom_289 dilara_cinar99 bende öyle düşünüyorum 😂 bu bebekler gelmemeye niyetli ilk doğumum olacak ve endişeliyim zaten kendi sancımla dıgurmak istiyorum inşallah suniye ya da sezaryene gerek kalmaz
Deletedmom_289 dilara_cinar99 ne kadar geldi ve yoğunluğu nasıldı o önemli canım çatı muayenesinden sonra bir damla gibi gelince nişan olmuyor
Deletedmom_289 dilara_cinar99 o zaman nişan olabilir canım haftanda uygun sonuçta bence doktoruna yaz ya da ara cunku bildiğim kadarıyla nisandan sonra 48 saat içinde doğum başlıyormuş herkeste aynı mi bilemem tabi temkinli olmakta fayda var
dilara_cinar99 Deletedmom_289 Ben gebe okuluna gitmiştim canım nişan gelirse endişe etmenize gerek yok dediler sancı veya suyunu bekle dediler bana ☺️
Deletedmom_289 dilara_cinar99 endişe etme zaten canım da yine de temkinli ol her an suyun gelebilir açılma olabilir ☺️ Doktoruna gidince bilgisini verirsin zaten
uzumcekirdegi dilara_cinar99 benim de 39+3 bugün kontrole gittim sancı çıkmadı. Çatı muayenesiyle alttan uyarı verildi 3 cm de açıklığım varmış ama sancım yok. Artık doğum olsun istiyorum. Sürekli acaba sancı mı geldi su ne zaman gelir deyip duruyorum.
MutluMasal dilara_cinar99 40+0 ‘ ım nst de sancılarım çıktı, 4 cm açıklığım var, nişanım geldi ama geleen yook 🥲
Citos Ben de 39+0 asla bir tık yok 🙄 Bu sene kimi duysam 40 görmeden doğum yapmıyor , bebişler Türkiye’ye geleceklerini anladılar sanırım çıkmak istemiyorlar 😂😂