Merve5306 dilara_cinar99 40+3 olacağım bu gece. 40+6da yatıracaklar suni ilenormalolmazsa sezeryan görünüyor. Açılmam hiç yok.
Durununannesi46 dilara_cinar99 ben de muayene oldum tetiklemedi şansa bak 😀🤷🏻♀️ Naptın gittin mi hastaneye, nasılsın?
Durununannesi46 dilara_cinar99 doktoruna haber ver yine de. Benimki nişan ya da suyun gelirse saat kaç olursa olsun ara demişti
Ezgi_ee1216 39+6 dayım nst 45 çıkmıştı salı günü açılmam da yoktu dün bel ağrım çoktu ve sancım vardı biraz bugün kesin dogururum dedim ama yine doğmadı demekki Mart bebeklerinin hepsi böyle 41+ olunca bana da suni verecekler🙄