gamzecee Minigindunyasi 18 haftada daha pahalanmasın diye aldık prego quatro aldık özellikleri hoşumuza gitti
Ogretmentanesi psychologist merhaba ne kadara almıştınız ? kullanma şansınız oldu mu manevrası , sürüşü , kullanımı vs nasıl ? Bir de puset aldınız mı ayrıca takılabiliyor diye biliyoruml
psychologist Ogretmentanesi merhaba 6bine almıştık çok rahat hafif sürümü tek elle bile sürülüyor ben çok beğendim puset almadık ama içinden aparatı çıkıyor takılıyor puset
Gmz-aykt Minigindunyasi ebebekten dün Jolie marka aldık bir de yeni doğan pusetini aldık indirm varmış gayette şık 10 binlere kadr var araba çok gereksiz onun yerine başka ihtiyaçlarini alirim
Busraaaaaaaaaaa12 Minigindunyasi merhaba bende joie litrax 3 var tam set halinde ebebekten bakabilirsiniz gri ful herseyi var yağmurluk puset kislik ayak örtüsü düşünürsen özelden yazabilirsiniz sadece 5 kere kullandım oda hastaneye gitmek için ayda 1 kere 5 aylik 🥰
SelmaGl Minigindunyasi ilk çocuğum doğduktan sonra almıştım. Acelesi yok bi doğsunda herşey alınır. Joie litetrax 4 almıştım. Şuan 2. Çocuğum olacak aynı arabayı kullanıcaZ. Memnunum baya
Gmz-aykt gozgozanne ana kucağıyla birlikte 4000tl ye geldi kampanya varmış daha uygun ana kucağı da vardı ben aynı marka olsun diye öyle aldm
Gozi ggkca Canım bende hamilton R1 aldım arabamızın bagajı küçük evimizde küçük çok yer kaplamıyor o konu da çok beğendim ama yenidoğandan itibaren kullanılamıyor işte sen bunun için bişey düşündün mü? İçine minder mi alsam dedim yataf pozisyonda kullanabilirim belki
ggkca Gozi ben ayriyeten bir puset aldım hastaneden çıkarken, aşıya, doktora giderken onu koyup elimizde götürüyoruz, bebeğim kış bebeği olduğu için pekde dışarı çıktığımız söylenemez.
elifsk03 Minigindunyasi Bizde kanz d-go alıcaz cok fazla bebek arabasına baktık baby plusta güzel ama iki elle katlanıyor her zaman eşim olmucak yanımda kanzda da tek elle kapatabiliyorsun sürüşü falan da güzel ona da bakabilirsiniz:)