Minigindunyasi puset gibi eğimli değil ama yeni doğan icin uygun olduğunu söylediler o şekilde bebek koyulabiliyor, içerisine yatar pozisyonda koyulabilir benim bebeğim kış bebeği olduğu için hic bebek arabası ile dışarı çıkmadık, tentesi yarım kapandığı için üşür diye düşündüm.