Benim kızımda 3 yaşında şu an oğlum doğunca 3,5 yaş olacak aralarında ben aslında ikinciyi daha erken düşünüyordum ama nasip olmadı. Endişelerim oluyor en çokta kızım için ihmal etme korkusu sarıyor içimi burada iş en çok bize düşecek her zamanki gibi 🙈 Çevremde herkes ilk sene çok zorlanabilirsin sonrası kolay olur diyor bakalım nasipse yaşayıp göreceğiz