2koftemom oynayabilirler, dedigim gibi çocuktan çocuğa değişebilir belki dediğim olumsuzluk olmaz. Ablamn oğlu 3 yaşında, kızım şu an 16 aylık, bir araya geldikleri vakit, yeğenim sürekli kızımn oyuncuları elinden alıyor, hep hırçın kıskançlık yapıyor, birazda yetiştirme tarzıyla da alakalı olabilir. Kızım başta tepki göstermiyordu ama şimdi oyuncağı elinden alınmaya çalıştığı vakit vermiyor. Belki kız erkek çocukları anlasmasi da veya kardeşi olmuş olsa farklı oluyordur. Şu an hesaplandığım vakit kızım iki yaş olduğunda, ikinci kızım 8 aylık olacak l, emekliyor bir yere tutunup ayaklanıyor olacak. Hem birbiriyle anlaşma olasılığı artırmak hem de ara vermek zor düşüncesiyle peşpeşe olsun birlikte büyüsün fikriyle böyle oldu. Umarım her şekilde iyi olur diyelim😀