Ebrar_63 Kubraaatmr bencede iyi gelir karşılıklı diyalog halinde olurlar sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaallah
Adileeselvi Cnrmom öyle düşünüyorum bende çok inat ve sınırlı bir çocuk birazda aile fertleri sağolsun senin kardeşin olacak senin pabucun dama atılacak diye kızdırdılar çocuğu bende kızdım öyle demelrine iş işten geçmişti ama zıt gitti bir kere artık
Kizannesi92 Kubraaatmr bunu kimse demez annesi bize göre çok cokc çok zor iki küçük bebek ama sen bunu basaracaksin göreceksin kendinde gücüne Şahit olacaksın şu an kızım küçük ama insanlık hali istemesem bile her an bende hamile olduğumu öğrenebilirim Allah nasip ettiyse olur bizde konuşuruz ama başımıza gelmeden bilemeyiz malesef sen dünyanın en güzel annesi olacaksın buna inan yeter
2koftemom Ayse_35 𝘣𝘯𝘮 𝘰ğ𝘭𝘶𝘮 2𝘺𝘢ş 𝘰𝘭𝘶𝘯𝘤𝘢 𝘥𝘪𝘨𝘳𝘳 𝘣𝘦𝘣𝘦𝘨ı𝘮 𝘤𝘪𝘯𝘴𝘪𝘺𝘦𝘵𝘪 𝘣𝘦𝘭𝘭𝘪 𝘥𝘦𝘨𝘪𝘭😅 4 𝘢𝘺𝘭ı𝘬 𝘰𝘭𝘤𝘢𝘬 𝘺𝘢𝘯𝘪 𝘢𝘴𝘭ı𝘯𝘥𝘢 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳 𝘬𝘦𝘯𝘥𝘪𝘯𝘪𝘯 𝘧𝘢𝘳𝘬ı𝘯𝘢 𝘷𝘢𝘳𝘥ı𝘨ı𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘦𝘳𝘢𝘣𝘦𝘳 𝘰𝘭𝘤𝘢𝘬𝘭𝘢𝘳 𝘴ı𝘬ı𝘯𝘵ı 𝘰𝘭𝘮𝘢𝘻 𝘥𝘢𝘩𝘢 𝘤𝘢𝘣𝘶𝘬 𝘢𝘭ışı𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘪𝘯𝘢𝘯 ç𝘰𝘬 𝘺𝘢𝘭𝘯𝘰𝘻𝘭𝘢𝘳 𝘬𝘢𝘳𝘥𝘦ş𝘭𝘦𝘳𝘪𝘺𝘭𝘦 𝘰𝘺𝘯𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘦𝘯𝘢𝘻𝘯𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘯 𝘰𝘺𝘭𝘦 𝘨ö𝘳ü𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮
Ayse_35 2koftemom benm kızım çok yalnız kaldı, salgından, gebelik boyunca annemlere bile gidemez oldum korkudan, bu ay biraz saldım artık, kardeşi olacak yalnızlığa son😀
2koftemom Ayse_35 𝘦𝘷𝘦𝘵 ç𝘰𝘬 𝘺𝘢𝘭𝘯𝘻 𝘬𝘢𝘭𝘥ı𝘭𝘢𝘳 𝘬ış 𝘣𝘰𝘺𝘶 𝘢𝘮𝘢 𝘣𝘦𝘯 𝘥𝘢𝘩𝘢 𝘤𝘰𝘹𝘶𝘬 𝘥ü𝘴ü𝘯𝘮ü𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 2 𝘵𝘢𝘯𝘦 𝘺𝘦𝘵𝘦𝘳𝘭𝘪 ç𝘰𝘬 𝘪𝘺𝘪 𝘨𝘦𝘭𝘦𝘤𝘦𝘬 𝘬ı𝘻ı𝘯𝘢 𝘨ö𝘳 𝘣𝘢𝘬 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘯𝘭𝘦 𝘶ğ𝘳𝘢ş𝘮𝘢𝘻 ş𝘶𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘯 𝘯𝘦𝘳𝘦𝘺𝘦 𝘨𝘪𝘵𝘴𝘦𝘮 𝘨𝘦𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳 𝘰𝘺𝘶𝘯𝘢 𝘥ö𝘯üş𝘵ü𝘳ü𝘺𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘳ş𝘦𝘺𝘪 𝘰𝘯𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘭𝘴𝘢𝘮𝘢 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘳 𝘰𝘺𝘯𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘢𝘮𝘢 𝘣𝘪𝘻 𝘰𝘬𝘥𝘢𝘳 𝘰𝘺𝘯𝘢𝘺𝘢𝘮ı𝘺𝘰𝘳𝘶𝘻
haklisinesracim 2tospikannesii doktora götürdünüz mu canım 3 yaşında konuşmuyor diye. O sıkıntılı bir durum çünkü
2tospikannesii haklisinesracim kuzum hiç konuşmuyor değil kelimeleri cok fazla soyluyo bide kendince soyluyo aslında yoksa ama hani böyle akıcı bi konuşma değil duyduklarını tekrar ediyor ama daha böyle tam bi cümle kurmadı
Nursahdemirayak Kubraaatmr kimler kimle bakıyor kuzu bakarız. Benim kızım tüm gün 4 saat uyuyan bir bebekti. Her ayı zor hiperaktif bir kızım var sağlıklı olsun önemli değil ama bakarsın merak etme bakmak zorundayız bende 2.ye hamileyim😂😂😂😂
Afro-dit Kubraaatmr 3 yaşında kızım ikinci bebeğim doğunca 3 yaş 1 ay olacak araları doğuma çok az kaldı bende korkuyorum ama şunu düşün ikiz ucuz doğum yapanlar var onların ki daha zorlu şuan bizi yetememe korkusu sarıyor Allah in izniyle yeteriz inşallah 🤲🤗
Carriebradshow Kubraaatmr bir ay sonra öğreneceğim. İkizlerim olacak. Aynı anda iki bebeğe birden yetebilecek miyim, onlara iyi bakabilecek miyim soruları beni biraz korkutuyor. Zaman yaklaştıkça hem heyecanlanıyorum hem panik oluyorum. Allah o sabrı verir hepimize diye düşünüyorum 😌 biraz zorlanacağız elbette ama sonra bu hallerini özleyeceğiz. Zaman çok çabuk geçiyor.
EsengulC Kubraaatmr aynı olmayavağı gerçeğine kendini alıltır bacım oğlum şuan 4.5 yaşında kızımın da 15günü kaldı gelmesine. İlk hamileliğim nasıl rahat geçti anlatamam var ya rüya gibiydi yani evde tekim istediğim saatte yatıyodum kalkıyodum hiç zorlanmadım ama şuan şu son günler geçmiyor evde oğlumla ilgilenmek çok zorluyor artık eğilip kalkmak uyutmak o kadar zahmetli geliyor ki parka gitmek bile işkence gibi oluyor çok yoruluyorum çünkü ama onun enerjisi bitmiyor haliyle 😊 şimdi kızım doğacak tek istediğim havaların çabucak ısınması ve toparlanmak . En azından dışarı çıkarız bi hava alırız hepimize iyi gelir diyorum
Hmrc Happybebegim Happybebegim ayni bende oyle tilkisi.onlarin lafi gecince stres basliyor valla.hamileleigimden beri gitmiyorum dusuk tehlikesi gecirdim onlar yuzunden.esim onlardan olmasa bu kadar zorlanmiycam ama ustume yürüyor o da babaannesi halasi falan diye.asla dedesi o sekil davranmiyor ona birakirim bu ikisine asla.esim oglumla ilgilenecek ustune titriycek diye odleri kopuyor sizde de var mi boyle.birak o senden benden uyanik bisey olmaz dyo gorumcem hem de halacim annen vermedi mi seker ben veririm annen bakmadi mi sana ben bakarim.bu sekilde .cok.sukur herşeyiyle kendim ilgilendim gül gibi baktım cocuguma.laf laf kiskanclik hasetlik
Hmrc Adileeselvi bende annemden baskasina birakamam cunku anneden soğutmaya ayırmaya çalışıyorlar.ben buna müsaade edemem.adımız çocuğu uzak tutuyor bizden oluyor ama zerre eziyetine katlanamazlar.esim beni zorluyor onlara gidicez cocugu birak ellerine yaparlarsa yapsınlar vs. kendisi cok guvenir