Kia Çok özür dileyerek doktor baya cahil o zaman kendimde dahil pek çok kişi var çevremde dikişsiz normal doğum yapan.Normal doğum gibisi var mı ya..Aksi bir durum olur mecbur kalırsın ayrı.Normal doğumda çabucak toparlanırsın.Tavsiyem fikrinin normal doğumdan yana olduğunu kesin belirtmen.Hem parasal yönden hem belirli bir vakit,oyalamayan doğum olmasından bazı doktor kılıklılar sezeryan öneriyor.