Kia
Çok özür dilerim ama bunu söyleyen doktor ahlaksız bence. Nasıl fark yokmuş. Bir kere sezeryan bir doğum şekli değil bir ameliyat ve zorunlu hallerde uygulanmalı. Alttan küçük bir kesigin oluşması ile aynı olamaz; sezeryan için karın kat kat kesilir rahme ulaşılır o da kesilir bebek çıkarılır. Ve uzun vadede bebek ve anne sağlığı için sorun teşkil eder o nedenle keyfi uygulanmaz zorunlu halde bebegin annenin hayatı için kullanilir. Dogumunuzun vakti saati belli olsun sürpriz saatte olup onu yormasin diye öyle diyordur. Yerinizde olsam hemen başka doktor ararım vevonu da şikayet ederim bu söyledikleri için. Benim doktorum da mesai saatleri dışında çalışmayı tercih etmiyor kolayına geleni yapmak istiyor ama yalan da söylemiyor ben başka doktora gideceğim. Herşey yolundayken doğal doğum yamaliyim bebeğimin sağlığı için yok doğum esnasında bir terslik oldu o vakit yapacak bişey yok ama bunun ihtimali de düşük.
Ekonomik anlamda sorun yaratmayacaksa hemen bir Doula bulmanizi tavsiye ederim; korkunuzu atmada yardımı dokunur, doğum esnasında da yanınızda olur destekler motive eder sizi. İnsanın ruhsal olarak buna hazırlanması çok onemli.