DidemDzltaDinel siz yukarıdaki 112 tane yorumu okudunuz anladınız da gelmiş bana yorum yapıyosunuz...çok komiksiniz gerçekten...isin vermicem çünkü millet de herşeyi felaket yanlış anlıyo😜Yukarıda bir bayan ne bulduysa yediğini,,abur cubur da yediğini hiç bir şekilde yemesine dikkat etmediğini ve bebeğinin kilosundan dolayı artık dönemeyeceğini doktorun kendisine söylediğini yazmış...(bi kere abur cubur yemek bebeğin sağlığına zararlıdır ve anne ve bebeğin sağlıksız kilo almasına sebeptir) ve onu destekleyenler olmuş...ayrıca başka postlarda da bu konu devamlı konuşulduğu için ben genel olarak ne bulursa yiyen ve bebeğinin sağlığını kilo sanan ve bebeklerinin kilosunu bir övünme aracı yapan anne adaylarına itafen yorum yaptım ve kimseyi de etiketlemedim...hemen atlayıp savunma yapmanıza gerek yok...sezeryanın sadece kilo ile alakası olmadığını, hangi durumların sezeryan gerektirdiğini çok iyi biliyorum merak etmeyin...sağlıkçıyım sağlık sektöründeyim 5 yıl eczacılık fakültesi okudum ve il sağlık müdürlüğünde çalışıyorum...yani anlicağınız şey şu, olayları ve yorumları anlamadan insanları bilgisizlikle suçlayamazsınız...emin olun benim tek amacım insanların gereksiz yere ve kendi hataları sevebiyle boşa sezeryan olmasını az da olsa engelleyebilmek çünkü bakanlığımız bize bununla ilgili ciddi eğitimler verdi ve biz de bu eğitimleri vermeye devam ediyoruz...sizin gördüğünüz ve bildiğiniz kadar basit diil olaylar...sırf yorum yapmak için ve sataşmak için yazmayın lütfen...