Minnoss hiç bir anne bıcak altına yatmayı istemez normal giden bi hamilelik sürecinde. Ama şartlar sezeryanı gösteriyosa yapacak bişi yok. Bn hastane de çalışırken yoğun bakımda yatan ama haftası erken olan bebekler daha cabuk toparlandığını gördüm. Bizi suçlar gibi konusmak neden acaba o arkadasa bi sormak lazım canım 🤷🏼♀️