Hmzm65 normal decavit vitamin ve Demir hapı kullanıyordum bebeğim biraz geriden gelince doktora sormadan gidip balık yağı hapı aldım .Çocuk bi anda 1 hafta öne geçmiş .Nasılsa öne geçti bırakayım dedim.Bu hafta sadece 100 gram almış ve haftası ile uyumlu hale gelmiş yine .Doktora ben balık yağı hapı aldım içiyorum deyince Ya vitamin kullan ya balık hapı ikisi de aynı şey zaten ikisini aynı anda kullanmana gerek yok demişti ama ben buna rağmen içmiştim .Bugün tekrar başladım balık hapına .2 hafta kaldı doğuma kilo alsın diye