HakanDuyguGl Ben şurup. Seklınde kullanıyorum hamıle kalmadan önce hep kabız olan ben sımdı tam tersı olmuyorum valla sıkıntı Yok vıtamjnde kullanıyorum b 12 iğnesıde
Gzmbkr HakanDuyguGl Haşa o bilir kime verip vermiceğini benide böyle sınıyor ama böyle sorulması acıttı sadece
Demir3 Miss 24 haftalığım hamileliğimin başından beri kullanıyorum sadece sabah alıyordum 2 ye çıkardı pek sorun yaşamadım
SinemAyaz 12. Haftadan beri gynofero sanol kullanıyorum günde bi tane dışkımı koyurenkli yapıyor benimde
Sakaryali54 Bos aa bunu ilk kez duydum gercekten ozaman bizde bosa icmia olduk kac ay ve zaten yukselmedi degerler
Bos Sakaryali54 gerçekten bende geçen ay duydum. Ne doktor ne eczacı uyarmadı beni. Sonra demirim çok düşük çıkınca doktor ikiye çıkardı ve o zaman söyledi ilacı içince bir süre süt ürünlerinden uzak dur dedi. C vitamini demir emilimini yükseltiyormus o yüzden etin yanında ayran değil portakal suyu iç dedi,bir de hazır değil taze sıkılmış olsun dedi. Bakalım 1 hafta sonra kontrole gideceğim yükselmiştir umarım:/ zaten demirim normalde de düşüktü şimdi sınırında altindaydi
Haticemustafa Miss belli olmuyor canm bunyeden bunyeye degisiyor o bnimle ayni ilaci kullananlarin kiminde hic bisey yapmıyor kiminde halsizlik veya bualnti gibi sikayetler oluyor Cok sukur bendede bir sıkıntı olmadi 4. Aydan belli kullaniyorum su an 8 ayligim
Anneyimm Miss benim hapim cok buyuk gelmsti bogazmda kaliyordu icemiyordum 10ngun ictim biraktim bi kac ay doktor hergun degil haftada iki defa ic o zamn dedi yani nasil diyim afedersinz buyuk abdest yesil oluyor demir ilaclarinn kullanmnda ben korkmstm 😄sonra okudum arastrdm normlms haptan dolayiyms suan kullanmiyrmm bi kac hafta once 3 gun felan duzenli ictim yine biraktim
Aybukealtintas Miss 5.haftadan beri kullanıyorum, suanda 30 dayız herhangi bir yan etkisine rastlamadım 🤗
DenizUsta Ben kullanıyorum sabahları kalkar kalkmaz aç karnına 1 tane atıorum kahvaltıdan yarım saat önce bir saat önce degısıyor ne mıde bulantısı nede başka bır sorun yasamadım çok şükür
Miss DenizUsta sut ürünleri yemeyin ama.etkisi a,alıyormuş yani okadar yuttugumuz ilaç boşa gidecek şurubu var ondan alirim belki 1 hafta daha kullanayimda
Burcin-13 17.haftada başladım kabızlıktan ziyade daha kolay tuvalete çıkmamı sağlıyor nedense😀 birde dışkı siyah oluyor korkmayın ben bu ne diyip doktora sordum😀
Kanarya Miss evet canım bende ilk 12.haftada başladım sabah aç karna içiyordum bende de mide bulantısı yapıyordu, doktorumla paylaştım bu durumu akşamları tok karna iç dedi öyle denedim bulantım azaldı. Çünkü sabahları zaten bulantım oluyodu demir hapı iyice bulantıyı tetikliyodu.