Miss ben başta günde 1 alıyordum fakat son 1 aydır günde 2 ye çıktı,demirim çok düşük çıktı. Birde decavit alıyorum. Ikisini alınca mide bulantısı ve kabızlık yapıyor tabi. Bu arada ilacı alınca belli bir süre sut ve sut ürünleri tuketmeyin. Demir emilimini düşürüyor. Ben bilmiyordum bunu belki de buyuzden sabah ac karnına ilacı alıp sonrasında peynir yoğurt falan yiyince ictigim ilaçta boşa gitmiş oldu.