Cans50 aynı gün alıyorum. Aslında şöyle bir durum var,demir ilacını aile hekimim verdi. O takip ediyor. Decaviti kadın doğum doktorum verdi. Aile hekimim vitamin kullanmama gerek olmadığını söylüyor,ama kadın doğum doktorum da surkeli kullanmam gerektiğini söylüyor. Demir ilacın günde 2 kere kesin almak zorundayım ama decaviti 2 gün alıp üçüncü gün içmiyorum,sonra yine içiyorum.. çünkü hem çok fazla mide bulantısı hem de kabızlık yapıyor. Ama içmezsem dr vicdanım rahat etmeyecek. O yüzden böyle bir yol izliyorum şimdilik. Side mı ikisini kullanıyorsunuz?