Slakiprtci SemaArin eylul09__ aynuree DilaraArslan07 Afraaaa heleminnosminnosminnos ilaydamerve Hepinize yarin haber vericem sabah gidip alırım ☺️ Sonuçları dualarınızı eksik etmeyin sizi seviyorummm ❤️
DilaraArslan07 Slakiprtci haydi inşallah benimde 2 hafta gecikmisti kasik ağrım vardı çok uyuyodum hasta olurum hasta olurum dedim dayanamadım bı test yaptım suprayzzz Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🥳
aynuree Slakiprtci ya hadi inş vardır hamilelik enabızdan kontrol et sonucu beta çıkıyo zTen hemen sabah
feyzacodel Slakiprtci ben dün vermiştim, bu sabah tam 9 da e nabizdaydi umarım hayırlı sonuçlar alırsın. ❤️🧚🏻
Tugba_usa Slakiprtci 10 gün uzun bir süre inşallah güzel sonuç alırsınız, şimdiden hayırlı olsun diyim🥰
feyzacodel Slakiprtci ben adetim gecikmeden verdim 02 çıktı, eğer gecikme olursa bir daha vereceğim.🧚🏻
Slakiprtci Aysegl1602 Anne88 Meleknkkk SemaArin FHKK Afraaaa narlinco aycabelgin0 Gul_ozkan Gulcingezer Merveebuluttt Negatif çıktı kızlar bu kez de olmadı ne diyim 😔 11 gün geçti bide
Cerennnn5858 https://imgyukle.com/i/E8FbDU Kızlar bata 6 gün var. Biraz once yaptım bu şekilde cıktı. Varmı sizce