Gulcingezer Slakiprtci yok daha degilim ara vermistk bu ay bakicm olmazsa biraz daha bekliycem bakalm
Deletedmom_85 Slakiprtci amin canım inşallah dua edelim birbirimize. Bugün yarın yumurtam çatlayacak bat 5 Nisan daha var yani 🌸
Sena55 Slakiprtci canım kasık ağrısı var diye negatif olma bnde 10 gün geçtim bugün beta yaptırdım 1395 çıktı kasık ağrım var aynı adet olacak gibi belirtiler o yüzden rahat ol
bbaskan 13 gün geciktim 10.gün beta verdim negatif hala olmadım yumurta var dedi ama söktürücü verdi kullanmakta istemiyorum kafam çok karışık @Slakiprtci
Deletedmom_85 @Slakiprtci Kız bu arada Nadide diye bir fenomen var Bir an o sandım seni çok benziyorsun söylemeden geçmiyim dedim🌸😍
Afraaaa Slakiprtci kasık ağrısı çok normal canm hiç korkma bu da bir gebelik belirtisi ben şuan 4+6 yım ama çok agriyo hala adet olacakmis gibi. İnşallah seninde yüzün güler güzel haberlerle gelirsin buraya
bbaskan Slakiprtci çok sıkıldım beklemekten artık hiç bir adet belirtisi yok bugün tekrar test verdim negatif bugün alıp kullanıcam artık