Slakiprtci ay şimdi gördüm çok üzüldüm ama birşey diycem umudunuzu kaybetmeyin benim 11 Eylül son adet tarihimdi dedim ya size 2 hafta gecikti öyle öğrendim diye halbuki ben adetimden 2 hafta sonra yapmıştım negatif çıkmıştı üzüldüm sonra Ekimin 28 ine kadar bekledim 2 hafta geçti yaptım 5 haftalık hamile çıktım bende dedim hatta yapmıştım o zaman niye belli olmadı diye hemen olmaz bazen dedi hatta biz ilk hastaneye gittiğimizde kesemiz daha yeni oluşmuştu onla alakalı da olabilir 2 hafta daha bekle umudunu kaybetme Meryem suresini oku inşallah olur🤲🏻