Slakiprtci Kan verdim kızlar sağlık ocağında yarin sonuçum çıkıyor bana dua edin lütfen ama kasık ağrım çok sancım var gibi adet olacak gibiyim 10 gün geçti adetim 🥺
Deletedmom_85 Slakiprtci Allah iyi sabır vermiş canım. maşallah sana iyi dayanmışsın. Rabb’im gönlüne göre versin inşallah 🙏 🌸 10 gün ciddi bir gecikme inşallah hevesin kursağında kalmaz 😥
Slakiprtci Deletedmom_85 inşallah kalmaz ama sabır etmek zorundaydım çünkü hayal kırıklığına uğramak istemedim bugün bi gaza geldim verdim bakalım hayırlısı canım da adet olacak gibi kasıgım agrıyor
Deletedmom_85 Slakiprtci adet belirtileri ile aynı diyorlar canım kötü düşünme İnşallah gönlündeki olur. En azından doktora gittiğinde keseyi falan da belki rahat görürsün Beta yüksek gelirse 🌸
Sevimgiller Slakiprtci ben de aynı şekildeyim bugün kan vermeye gittiğimde doktorum gebeliğin başlarında bebek yani daha oluşmamış bebiş yerleşmeye çalıştığı için bu tür agrılar çok normal dedi ve 3 ay oluyormuş bu agrılar her ay azalıyor yavaş yavaş tabi inşallah vardır🙏🏻❤️
Deletedmom_85 Slakiprtci çok geçmiş olsun. Umarım tekrar aynı şeyleri yaşamazsın. Sağ salim gebelik sürecin ilerler alırsın kucağına varsa inşallah 🙏
Gulcingezer Slakiprtci seni en iyi ben anlarim bende 8 ay once kurtaj oldum cok zor bi surec ins isteyen herkese kismet olur