Zekiye günlük ihtiyacımız 400 mikrogrammış canım. Folbiol ise 5 mg. Yani günlük ihtiyacımızın 10 katı. Bu ilaç tedavi ilacı canım. Folatı çok yükseltiyor. Bu da çok iyi değilmiş. Spinal bfida sanırım böyle bir geçmişin yoksa kullandırmıyorlar. Fazlası atılıyor depolanmıyor deniyor ama doktorum “depolanmıyor değil, zor depolanıyor” dedi. Sonra benim gibi pişman olma. Geç öğrendim ben. Doktorsitesinden de bilgi alabilirsin.