Ozdemiryksl ilk kızımı doğurduğum doktoruma randevu alamadım başka Dr a aldım o bana yarım iç dedi . 1 hafta sonra kendi doktoruma aldım tama devam edebilirsin dedi. Normal hamileliğim 11. Haftadayım. Bak şimdi napsam bilemedim. 1 hafta sonra kontrolüm var yarıma düşüreyim ben. Çorba oldum .... 🤔😔